lauantai 5. huhtikuuta 2014

I wanna be a millionaire so fucking bad

Eipä osunu jaskapotti mun osotteeseen, mutta ei se mitään sillä alkuviikosta tuli mun tilaajalahja Trendiltä ja oon varma että tänään tulee lotossa miljoonia, tai sitten ei. Löysin myös kaksi uutuustuotetta mun koppaan. Ja ihanaa, kohta 25,000 katselukertaa täynnä! ♥
Paketissahan tuli siis Lumenen tuotteita, mm. tuo valokynä jota oon niin monta vuotta jo himonnu, mutta en oo ikinä muistanu ostaa vaikka on niin monesti ollu tarjouksessa, sekä CC-voide, joka on maailman parasta ja sitten tuo uusi ripsiväri Truly Bold and Curly
Ekana huomasin tietty ton harjan muodon tossa ripsivärissä. Vaikutti hirveen hankalalta, ja vähänhän se sitä olikin, mutta kyllä se kovalla harjoittelulla etenee ! Tykkäsin tosi paljon, ripsistä tuli ihanan luonnollisen näköset + taivutetut ilman paakkuja. Tää on varmasti jatkossakin mun meikkikopassa.

Miksi, oi miksi mä en ole ostanut tätä aikaisemmin??! Tämä jos mikä on täydellisyyttä, muutama sipaisu tummiin kohtiin ja naama näytti siltä kun ois meikkivoidetta ja puuteria laittanut. No ei nyt sentään, mutta tämä jos mikä on joka naisen (miksei miehenkin) pelastus kiireisiin aamuihin ! Ainoa miinus taitaa olla vain tuo haju.

Siinäpä ois tän viikon kosmetiikkapläjäys. Lumenen puhdistusemulsio löytyi yllätys yllätys tällä kertaa ihan lähi Siwasta hintaan 4 euroa ja Rainbown Foot Care- jalkavoide tais olla lähemmäs 4 euroa kans. Jalkavoide käy ihan naftisti kosteuttamaan ja viilentämään mun turbokinttuja. Sekä tietenkin kulmakynä joka on taas lopussa.
Hoh, siinäpä oli se kosmetiikkapläjäys. Mitäpäs muuta oon tällä viikolla tehny? No nettishoppaillu, onneksi en oo mitään tilannu, siivonnnu ja leiponu pullaa. Vielä en ihan osaa mummopullia leipoa, jäivät vähän kuivaksi mutta ensi kerralla onnistuu varmasti. Hain myös kouluun AMK:n sosionomi alalle, jospa siitä sitten tulis jotain, vaikkakin haastattelut ja valinnat on vasta joskus toukokuun lopulla. Jännittää silti jo nyt !
Yritin myös eilen saunassa kokeilla kauranaamiota mutta ei siitä mitään tullut ilman hunajaa.

Nyt näillä puheilla odottelemaan lottovoittoa ja syömään säilykemangoa, 
mukavaa keväänodottelua ihanaiset ! (ja oottamaan että miehen tekemä valkosuklaakakku tulee uunista)

:lla Iida

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti