lauantai 5. toukokuuta 2012

Sä etit lankaa punasta, se valuu sulla suonissa.

Viikonloppu yksin kämpillä. On kyllä välillä ihan jees olla vaa tekemättä mitään, tai sillee junou? Siis oonha mä täällä tehny sillee sitä perusjuttua. Siivosin ja tiskasin ja oon käyny kaupassa yms.

nomnom
Kävin sitte eilen keskustassa Maaritin kanssa ja eksyttiin Sokokselle. Kappas vaan, mitä materialisti-Iida ostaa kun on KELA-tukipäivä ja Maarit yllyttää ostamaa. No enhä mä ostanu sitte mitää muuta sen hienompaa kun...
VERSACEN HAJUVEDEN, mutjoo oon oikeesti halunnu sitä hajuvettä jo pitkään ja se on täydellinen! Uskokaa tai älkää mutta ihan oikeasti rakastuin tohon hajuveteen. Siinä samassa rytäkässä ostin sitte uuden puuterin ja meikkivoiteen, sain vielä kaupanpäälle tommosen pienen hiuskiinteen jota mulla on isompana pullona.





hups..

Nyt tässä tänään sitten värjäillään Hennin hiuksia ja jotain muuta. Mulle on myös iskenyt taas kerran jonkunnäkönen flunssa joten kävin sitten apteekissa ostamassa vähän flunssantorjumis härpäkkeitä.


Ainiin ja pääsin eile leikkimään parturia! Leikkasin yhe kaverin hiukset siiliks, ei se vaikeeta ollu mutta iha tarpeeks vaikeeta mulle, hyvät niistä silti tuli :----------) kyl must vielä parturi tulee! vitut.

4 kommenttia:

  1. hei, sulla on sama meikkivoide ku mulla :D Se oli mulla pitkään ainut tarpeeks vaalea, sulla varmaan vähän samaa ongelmaa? Yllätyin ilosesti ku huomasin että siitä Fit Me-sarjasta löyty kans oikee sävy mulle :) Ootko kokeillu? Mula on niistä se kaikista vaalein, eli 110 :D

    VastaaPoista
  2. Joo tosiaa ton meikkivoiteen kanssa ollu vähä ongelmia, yks on liian oranssi vaikka se on sen sarjan vaalein ja toinen oli sitte liian semmosta kökköstä mun naamalle mutta toi Lumene näyttää toimivan tosi hyvin :-------)

    Ja öää FitMe-sarjaa en oo vielä kokeillu mutta pitääpä joskus kokeilla jos on kerta hyvää vai? :o ja mikä on muute hintaluokkaa?

    Aattelin sit jossai vaiheessa kesää ostaa sen Garnier BB-voiteen koska oon sitäki jo pitkää himoinnu :)

    VastaaPoista
  3. Joo no mulle se Garnier oli ihan liian tummaa :D Ootko kokeillu sitä ite viel? Mulla just sama et liian oransseja tms kaikki... Ja joo, mun mielestä se FitMe ainakin peittää paremmin ku Lumene, mutta yhtä litkua sekin kyllä on D: Hintaa en muista.. Mutta ei se nyt kauhean kalliskaan ollut

    VastaaPoista
  4. aivan aivan, no viel en oo sitä BB-voidetta ehtiny kokeilemaa, pitää käydä jossain vaiheessa ostamassa se ko tulee taas rahaa jostain :------)

    VastaaPoista