keskiviikko 9. marraskuuta 2011

10 random facts about me~

Eli, minulla on hyyyyyvin tylsää koska tänään olikin vapaapäivä joten hajotkaa muut TOP-paikoillenne, meikä lähtee TOPpii vasta ens viikon maanantaina!
Ajattelin sit tehdä tälläsen "10 random faktaa minusta" joten you better enjoy. >:E
P,S, Norppanoora kävi täällä pitkästä aikaa, katsoimme AMNESIA-videoita :--------D taas vaihteeks.

10 RANDOM FACTS

Fakta numero 1:
Mulla on jonkin sortin pakkomielle naamanhoitoon ja tälläseen kaikkeen pieneen 
naamannäpertelyyn. Mulla kun tulee yksi finni niin se meinaa aknea 
ja se tarkottaa sitä että maailma kaatuu siihen ja sitten siinä vaiheessa otetaan 
joka ikinen tärpätti naama-aine kaapista mitä vaa löytyy ja sitte lutrataan sillä sitä
yhtä pientä finniä nii kaua että naama on irti. 
Ja naama-aineitten täytyy olla Garnier, en tiiä miks.


Fakta numero 2:
Tykkään kuunnella kun ihmiset puhuu mulle niitten asioista 
esim. mikä niitä vaivaa tai minkä takia niitä vituttaa
masentaa tai mitä vaa. Yleensä ihmiset tuleeki puhumaa mulle ja ne on sanonu muutamaa kertaa et oon tosi hyvä kuunteleen, en kyl tiiä et miks :----D
Ja sen takaan 250% ainakin että jos tuut puhumaan mun kanssa jostain asiasta mikä ei kuulu muille niin se asia myös pysyy mun tietona.


Fakta numero 3:
Rakastan eläimiä ihan yli kaiken mut kissat menee
niin edelle kaikissa maailman söpöyksissä että
ei minkäännäköstä rajaa. Jos mulla ois oma kissa
mä varmaa paijaisin ja rapsuttaisin ja leikkisin sen kanssa 24/7 en koskaa astuis ulos talosta ja lihottaisin sen sellaseks saatanan lihavaks <3




Fakta numero 4:
Mua ei saa helposti itkemään. Pitää tapahtua jotakin tosi  traagista tai jotain tällästä että multa tippuu muutama pisara ja tällei. En itke koskaan missään leffoissa (no okei LOTR ni itken) ja mua on sanottu monta kertaa julmaks ja tunteettomaks. Nauran aina noille kommenteille koska en vaa älyä että miks.
Jos mä en itke leffoissa tai tunne myötätuntoa jos
jossain Afrikassa kuolee joka päivä 1000 ihmistä? No onhan se tietty surullista mutta ei se mua liikuta. Ja ajatelkaa vaa että oon itsekäs sun muuta sontaa mutta se ei silti mua liikuta. Mut toisaalta mua on sanottu ihan älyttömän vahvaks ihmiseks, koska jaksan aina kuunnella ja ymmärtää muita vaikka itellä ois vaikeeta. 

Fakta numero 5:
Rakastan suklaata. Se on vaa karu fatka
että se ei oo terveellistä :< yhyy. 
Ja kaikki suklaa menee, mutta lempparina on
ja tulee aina pysymään Fazerin sininen ellei joku
keksi jotain parempaa.







Fakta numero 6:
Olen myös addiktoitunut Coca-cola Zeroon, en tiedä miten sen
maku eroaa muistakaan zero-limsoista mutta tää nyt vaa on ehdottomasti paras
ja sitä mielipidettä en muuta. Coca-cola zero jäillä on ahhhh nomnom <3 





Fakta numero 7:
Vihaan mun luonnonkiharia hiuksia ja vihaan myös suoristamista koska muuten mun hiukset on ku afrosaatana ja kun suoristan aika useesti mun hiukset ni nää on ihan paskassa kunnossa kuivat ja katkeilee ja 3000 kakshaarasta vaikka käytän lämpösuojaa ))):



Fakta numero 8:
Vihaan talvea. Vihaan talvessa ihan joka ikistä asiaa ku ihminen vaan voi. Vihaan sitä kun pitää pukea 400 kerrosta vaatetta päälle, sitä kuinka jäätyy pihalla vaikka on se 400 kerrosta vaatetta, vihaan sitä ku lumi narskuu ja nirskuu jalkojen alla, vihaan
lumisadetta, vihaan sitä ku on niin vitun pimeää ja 
vihaan sitä saatanan KYLMYYTTÄ. Enkä kyllä pidä
joulustakaan ku kaikki vaa häslää ja hössöttää ja laulaa niitä perkeleen joululauluja. :-------)))



Fakta numero 9:
Mulla on ihan helvetin paska huumorintaju. Oikeasti.
Jos mun vitseille nauretaan ni nauretaan sen takia koska ne on niin vitun huonoja ja tyhmiä että niille ei voi muuta tehä ku nauraa. Ja oon periny mun huumorintajun mun iskältä, joka kertoo aina ne samat vitsit varmaa 1000X. Mutta, joskus voin jopa lipsauttaa jotakin oikeastikin hauskaa :-----D






Fakta numero 10:
Ja tässä tulee tättärää viimein vaan ei vaatimattomin fakta. Mulla on oikeasti ihan helvetin pitkät hermot. Moni ihmettelee et miten mun hermot oikeesti kestää niin pitkää enkä ees muista millo viimeks oisin raivonnu ihan hulluna :----D en varmaa muutamaa vuotee oo menettäny hermojani. Mutta sitten kun mulla ihan aikuisten oikeasti menee hermot ni sitten kehotan sua juoksemaan ja ihan helvetin kauas koska sillon mä päästän suustani mitä sattuu ilman että ajattelen. Mutta yritän aina ajatella positiivisesti vaikka mitä sattus.

3 kommenttia:

  1. käsiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii haha noi videot on parhaita =D

    VastaaPoista
  2. "Ja oon periny mun huumorintajun mun iskältä, joka kertoo aina ne samat vitsit varmaa 1000X."
    ^ ahahhehehhe :-D ja oli muuten aika paljon samoja juttuja kun mulla !!

    VastaaPoista
  3. hehe, oliskos timboi vaikka sukuvika ;)
    :----DD

    VastaaPoista