sunnuntai 27. huhtikuuta 2014

I promise to be yours

Onpas taas aika vierähtäny siitä ko oon kirjotellu. Tuossa muutama viikko sitte päätin että otan vähä terveellisemmät elämäntavat käyttöön ainakin ruuan osalta. Oon nyt jättäny kaiken pastan, vehnän ja viljan pois mun ruokavaliosta ja eipä oo kyllä turvottanu ! Ja koko ajan on ollu semmonen hyvä olo. Tosin mielihalut mangosorbettiin ja muuhun hiilarimöttöön on ollu järkyttäviä, mutta oon sallinu itelleni yhen palan tummaa suklaata (70%) ja silläpä oikeestaa makeanhimo onki lähteny.

Ens kuussa tulee tietoon niitä koulujuttuja ja töitä ei oo tiedossa, näitte kahen viikon aikana en oo saanu mistään myöntävää vastausta, ees työhaastatteluun. Alkaa nii pännimään. Ja just semmonen jos on työtön ni porukka tulee painostamaa niskaa että "no miks et hae töitä?" "Otat vaa vastaa mitä annetaan" "Kannattaa vaa ettiä kaikki työt ja lähettää sinneki hakemuksia." Ensinnäkin ei oo mitää järkeä laittaa johonki mestaa hakemusta josta ei oo mitään kokemusta/tietoa, töitä ottaisin vastaan jos niitä eded tarjottaisiin tai edes olisi. Saatana.

Oon myös aatellu että voisin lopettaa/pistää tauolle/ alottaa puhtaalta pöydältä tän blogihomman. Ja tulipa 8kk täyteen miehenrutjakkeen kanssa, hih, oon mä vaa onnekas nainen♡ Tässä kaikki tällä kertaa, ihanaa kesän alkua !

♡:lla Iida

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti