torstai 22. toukokuuta 2014

Never be afraid to show how much you care

Eilinen oli hyvä päivä, vaikka siihen omat huonot puolensakin mahtui, mutta enemmän niitä hyviä. Lääkärikäynnillä selvisi, että multa on lähteny 5 kiloa, ei oo väliä oliko nesteitä vai ihan läskiä, oon aivan helvetin ylpeä itestäni ! Nyt saa vielä viikon jännäillä, jospa sinne kouluun pääsis. On muuten ollu aivan ihania kelejä, olikin jo kesää ikävä ♥

Muuta tärkeää ilmotusasiaa mulla ei ollu, halusin vaan jakaa läskienmenetykseni teidänkin kanssa, taidanpa jatkaa loppuiltaa tässä uutta musaa etsien/fiilistellen vanhoilla biiseillä. 

ps. napatkaa tästä alta vähän piristysmusaa~

Oon katsellut itseeni sivusta
Miettinyt montako askelta
Otan ennen kuin uskallan tän tajuta
Kuinka voin meidät jättää
Kun tuntuu, että maailma pitää nyt selättää
Mennä läpi pimeän pelkojen kaiken
Eikä jäädä hokemaan "Mä en yksin osaa"




Hankoon
Helsinkiä pakoon soudan
Hankoon
Lippu mastoon
Joo mä oon sun Jacques Cousteau



Why does it make me feel so good,
so good to be bad?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti