sunnuntai 19. tammikuuta 2014

Smooth criminal

Jopas on taas venähtänyt aikaa siitä ko oon viimeksi kirjoitellu. Instagramiani oon aikalailla sitten päivitellytkin, heh.

Viikko on menny ihan perusnormaalisti työttömänä, ja en vieläkään tiiä mitä mä oikein elämältäni haluaisin. Kosmetologi, perhepäivähoitaja ja hieroja ois nyt ne kolme ammattia mitä oon harkinnu. Tosin kosmetologi ei oikein onnistu Jyväskylässä, mutta hieroja ja perhepäivähoitaja onnistuisi. Hieroja vois olla vähän enemmän se mun juttu, koska siinä pääsee vapauttamaan ihmisten stressiä ja tavallaan auttaa. Perhepäivähoitaja ois taas varmaan se viimenen vaihtoehto, koska en oo kauheesti lapsien ystävä, mutta se vois olla ihan mielenkiintoinen kokemus ! 

Viimesimpiin ostoksiin on kuulunu uusi piirustus/luonnosvihko josta oon jo kauan unelmoinu, kasvislasagnen ainekset, pientä leivontaa (uuniomenoiden ja mutakakun yhteydessä) sekä Cosmopolitanin ostaminen. Helvetti, on muuten aivan surkea lehti. Instagramista löytyy kuvia joten voitte siä käydä stalkkeroimassa :----) mikäli sikäli kiinnostelee.

Eilen käytiin myös Akin papan 75(?)-vuotis synttäreillä, ja koitin laittaa itelleni sellasta nutturaa, mikä oli Cosmossa esimerkkinä, mutta perkele eihä se näillä tynkähiuksilla onnistunu. Jos nää nyt vaan kasvais tästä kivasti pitkästi, mutta ehkä kannattais käydä napsimassa nää kuivat latvat pois. Edistäis varmaa kummallisesti asiaa.

Viä ois yks asia, onko kellään kokemuksia tästä Garnierin uudesta 5sec Perfect Blur primerista ?
Että oliko ostamisen arvoinen ja meniko rahat kankkulankaivoon ? Miltä tuote tuntu naamassa levittämisen jälkeen ? jne jne.
Koska mun tekisi hirveästi mieli koittaa koska Garnier ja materialismi. 
kuva: google

Kiitos ja kuittaus, mä lähden miehekkeen kanssa ulkoilemaan !
:lla Iida

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti