torstai 6. helmikuuta 2014

Material girl

Hei taas !  
Olen nähtävästi taas omalta itseltäni piilossa ostellut kaikkea materiaalia mitä en juurikaan tarvitse. Okei kylläpäs tarviin, koska kosmetiikkaa ei voi ikinä olla liikaa !

Ostoslistaan kuului tällä kertaa siis Maybellinen Rocket Volume ripsiväri, Max Factorin Whipped Creme meikkivoide ja Lumenen silmämeikinpoistoaine.  Sitten löysin vielä Jyskän varastomyymälästä kasvojenpuhdistusliinoja, jotka totesin täysin turhaksi tuotteeksi. 
and I'm a material girl ♥


Nämä oli Jyskän varastomyymälästä. Hintaluokka oli suunnilleen 1,50e, ja kyseisen tuotteen heitän varmaan roskiin. Haju on kamala, haisee aivan miesten partavedelle, ei tee muuta kuin sotkee naamaa ja jättää naaman tahmeaksi. Suuri miinus.
Tää oli suuri rakkaus ensimmäisillä vedoilla ! Tuo mukavaa volyymia ja pituutta ripsiin, juuri sitä mitä olen etsinyt. Ainoa miinus taitaa olla vaan se, että ei lähde niin helposti pois pestäessä ja alkaa hieman varisemaan päivän mittaan, muuten on kaikinpuolin erittäin hyvä tuote. Harja on siinä mielessä vähän hölmö kun se ei ole niin taipuisia, joten vaatii kovaa harjoittelua että pääsee silmänurkkiin. Noin 14 euroa.

Tää on varmaan mun uus unelmatuote. Väri 40 Light Ivory on mun tietääkseni näistä kaikista sävyistä vaalein. Toi koostumus todellakin on höyhenenkevyt ja tuntuu siltä kun sitä olis oikeesti vatkattu. Itelläni kun meikkivoiteen tarve on hirveän pieni, koska mun naamassa on vain muutamia ongelma-alueita. Tykkäsin siitä kuinka tää toi semmosta valoa kasvoille, ja tää on ihan älyttömän riittosaa ! Puuteria en tän päälle tarvinnu. Purkki on tosin vähän hintava, mutta on se kyllä sen arvoinenkin. Ainoa miinus on se, että jos iho on kuiva niin tää pakkautuu niihin kuiviin kohtiin, ja kamalan tummia silmänalusia tää ei peitä. Ei myöskään sovi sellaiselle iholle joka tarvii peittävyyttä paljon/ iholle jossa on paljon ongelma-alueita esim. aknearpia yms. Pysyy hyvin naamassa päivän aikana. Noin 17 euroa.

Vaihdoin siis mun Lumenen silmämeikinpoistoaineen hellävaraisempaa, sillä se normaali ei jostain syystä vaan käyny kauheasti mun silmämeikin poistoon. Se oli tarjouksessa K-Citymarketissa 4,90e.

Madonna- Material Girl

Seuraavaan kertaan !
:lla Iida

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti