tiistai 10. joulukuuta 2013

Dementia

Jotenkin tuntuu taas olevan niin paljon sanottavaa, mutta silti en saa mitään kirjotettua pihalle. 
Taino koko ajanhan mä tähän kirjottelen, mutta niin silti. Mitään kummaa tai maata mullistavaa ei oo tapahtunu, saatiin hommattua PS 2:n tilalle XBOX 360. Tuossa vähän aikaa sitten käytiin Akin kanssa hommaamassa vihdoin ja viimein GTA V sekä uus ohjain. Hyvästi parisuhteen romantiikka :----D No ei nyt ihan.

Huomenna tulee taas työkkärista rahaa, joka sekin menee laskuihin ja vuokraan.... mahtavaa.  Oon yrittäny myös täyttää Keskisuomalaiselle työhakemusta kesäksi 2014, mutta arvatkaapa vaan tuleeko siitä yhtään mitään. Mikään siinä hakemuksessa ei näytä olevan suomenkieltä. Vituttaa.

On myös pitäny alottaa yks dekkaritrilleri mikä onkaan, kirja. Kuoleman asetelma. Tuossa hyllyssähän se pölyttyy. Niin tosiaan jos en oo muistanu kertoa nii nyt on sitten telkkarikin tässä talossa ! Vihdoinki. Philipsin 32", ihan kiva tommone oma eka telsu :----) Pitäis myös joululahjoja käydä ostamassa, mutta perkele, onko se joulu muka nyt nii tarpeellinen. Ei ainakaa mun elämässä.

Enkä kyllä yhtään tiijä mitä mun pitäs kuunnellakkaan musiikin puolesta, koska oon jääny Sannin- Me ei olla enää me biisiin, ihan kokonaan jumiin. Siinä on vaan sitä omaa sanomaa ja tunnelmaa. On Sannilla kyllä muitakin hyviä biisejä, tykkään tosi paljon ! Tuntuu että kaikki biisit alkaa olemaan vaan sitä samaa jumputusta. Rakennan aikakoneen ja meen takasi 50-luvulle, okei? Sillon naisetki oli naisia. Mulla kyllä oli joku parisen päivää sitten tässä hirveesti asiaa, mutta sekin jäi kirjottamatta koska puhelin kuoli ja kone oli jossain hevonreijässä. Pääosin kyllä menee hyvin, ja oon kämppään tosi tyytyväinen, yritän seuraavaan postaukseen laittaa kuvia mikäli kiinnostaa!

Nyt lähen tupakalle selvittämää päätäni tästä kofeiinimäärästä. Kiitoshei.

Aerosmith- Don't wanna miss a thing


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti